Påbud2019-04-10T06:49:54+01:00

    

Har I fået påbud

Har jeres virksomhed fået et påbud af Arbejdstilsynet, sidder vi klar til at guide jer i forhold til løsningen af problemet og tilbagemelding til Arbejdstilsynet. Vi har stor erfaring med, hvordan I kommer videre. Nogle gange kræver det blot lidt sparring, mens der i andre tilfælde er brug for decideret arbejdsmiljørådgivning. Vi er leveringsdygtige i begge dele. Det er gratis at få en indledende snak, hvor vi afdækker hvad der er den bedste løsning for jer.

HUSK digital tilbagemelding til Arbejdstilsynet
Kommunikation med Arbejdstilsynet foregår digitalt, og I skal derfor bruge en NemID medarbejdersignatur.
Arbejdstilsynets digitale system hedder OnlineAt. Her kan du se en film der fortæller om Arbejdstilsynets selvbetjeningsløsning og hvordan det fungerer.

Se en ‘trin for trin guide’ om Adgang til OnlineAt med NemID. Du kan også se en Brugervejledningen til OnlineAt, der fortæller hvordan du skal gøre, og hvordan du får et overblik over sager, påbud og frister hos Arbejdstilsynet.

Du er velkommen til at kontakte Arbejdsmiljøbasen – Vi er klar til at svare på spørgsmål og ser frem til at høre fra jer.

Vi anvender cookies for at sikre, at vi giver dig den bedst mulige oplevelse.
Læs mere her
Ok